راه حل ها

راه حل های وفاداری و باشگاه مشتریان

بدون دیدگاه
3/5 - (2 امتیاز)
هزینه های جذب مشتری از نگهداری آن 7 برابر بیشتر است و 80 درصد فروش ازطریق مشتریان ثابت انجام می شود و سود و درامد خوب از 20 درصد مشتریان…
باشگاه مشتریان
زمان مطالعه : 2 دقیقه

هزینه های جذب مشتری از نگهداری آن 7 برابر بیشتر است و 80 درصد فروش ازطریق مشتریان ثابت انجام می شود و سود و درامد خوب از 20 درصد مشتریان ویژه کسب می گردد. این موارد علمی باعث می گردد تا همواره همه کسب و کارهای بزرگ به استفاده از روش های وفاداری و نگهداری مشتریان روی آورند.

فرزان کارت با دارا  بودن کارشناسان متخصص اقدام به ارایه راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه وفاداری و باشگاه مشتریان نموده است.

کارت تخفیف مشتریان

در این راه حل امکان چاپ کارت تخفیف جهت اصناف و فروشگاه هایی که قصد تبلیغ و جذب مشتریان بیشتر را دارند امکان پذیر می باشد.این روش کاملا به صورت سخت افزاری انجام میشود و هیچگونه نرم افزاری نیاز نیست . صاحب فروشگاه یا کلینیک با چاپ و صدور کارت تخفیف در طرح ها و مقدار های مختلف و پخش آنها در عموم مردم می تواند باعث ترغیب مشتریان بالقوه جهت استفاده از محصولات و خدمات خود بنماید.

سیستم وفاداری مشتریان

سیستم وفاداری مشتریان یک محصول تولیدی توسط فرزان کارت جهت نگهداری و جذب مشتریان جدید و صدور کارت هدیه و کارت تخفیف و قرعه کشی بین مشتریان می باشد تا با استفاده از این دستگاه و نرم افزار مربوطه باعث وفاداری مشتریان خومد گردند . یک سیستم کوچک و بسیار کاربردی جهت فروشگاه ها و کلینیک های زیبایی و دندانپزشکی که بدون نیاز به کامپیوتر می توانند  باشگاه مشتریان خود را راه اندازی نمایند. در این دستگاه نیز برای هر مشتری کارت ویژه باشگاه مشتر یان باید چاپ گردد.

نرم افزار باشگاه مشتریان

یک راه حرفه ای برای شرکت ها و فروشگاه بزرگ و زنجیره ای که قصد بر جذب ،مدیریت و نگهداری مشتریان خود با استفاده از روش های نوین بازاریابی دارند. با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان  علاوه بر داشتن سیستم های فروش و مدیریت ارتباط با مشتریان می توانید با ایجاد انواع روش های دریافت تخفیف مشتریان خود را به خرید بیشترترقیب نمایید. در این سیستم صدور کارت ویژه باشگاه مشتریان با نام فروشگاه یا مجموعه شما و تحویل آن به مشتری حس تعلق خاطر به شما در مشتریان بیشتر از گذشته خواهد شد.

راه اندازی کسب و کارهای تخفیفی

یکی از روش های کسب درامد، ایجاد شبکه ای از فروشگاه ها و باشگاه ها و کلینیک های زیبایی و درمانی  به عنوان خدمت دهنده و معرفی مشتری به آنهامی باشد. در این روش خدمت دهندگان می بایست به مشتریان درصدهای خوبی تخفیف ارایه نمایند تا مشتری برای استفاده از خدمات آنها علاقه مند شود. در این میان ایجاد کننده شبکه باید از تعداد و مبلغ خرید هر یک از مراجعه کنندگان به مراکز تخفیفی اطلاع داشته باشد تا بتواند سهم خود را دریافت نماید. فرزان کارت با ارایه پلتفرم فروش خدمات تخفیفی با قابلیت های مختلف از جمله تعریف مشتری ،صدور و فروش کارت تخفیف ،تعریف کسب و کار و ارایه خدمات پرداخت الکترونیکی و دستگاه های پوز بانکی و یا کارت خوان های rfid امکان تسهیم در مبدا را برای اینگونه کسب و کارها فراهم نموده است.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست