مقالات آموزشی

تجهیزات و روش‌های آویز کارت شناسایی

بدون دیدگاه
5/5 - (1 امتیاز)
کارت‌های شناسایی در بسیاری جاها استفاده می‌شود و کاربرد دارد؛ از جمله این موارد می‌توانیم به همایش‌های مختلف، حضور خبرنگاران در کنفرانس‌های خبری و کنترل رفت و آمد در شرکت‌ها،…
زمان مطالعه : 5 دقیقه

کارت‌های شناسایی در بسیاری جاها استفاده می‌شود و کاربرد دارد؛ از جمله این موارد می‌توانیم به همایش‌های مختلف، حضور خبرنگاران در کنفرانس‌های خبری و کنترل رفت و آمد در شرکت‌ها، سازمان‌ها و مجموعه‌های متفاوت اشاره کرد؛ اما نگهداری و آویزان کارت شناسایی معضلی است که شاید در نگاه اول کوچک به نظر بیاید؛ اما اگر به خوبی حل نشود؛ می‌تواند آزاردهنده باشد.

به عنوان مثال اگر کارمندی مجبور باشد که همواره کارت شناسای خودش را در دستش بگیرید؛ به طور قطع با مشکل روبه‌رو خواهد و امکان گم‌شدن کارتش در کوتاه‌مدت بسیار بالا می‌رود؛ این موضوع سبب می‌شود تا سازمان یا اداره موردنظر مجبور به چاپ دوباره تعداد زیادی کارت شناسایی باشد که ضرر مالی هنگفتی را برای آن‌ها به بار می‌آورد؛ به همین دلیل و برای جلوگیری از چنین مشکلاتی در این مقاله قصد داریم؛ تجهیزات و روش‌های آویز کارت شناسایی را به شما معرفی کنیم و در موردشان شرح مختصر و مفیدی دهیم.

مزیت‌های استفاده از تجهیزات و روش‌های آویز کارت شناسایی چیست؟

در این قسمت قصد داریم؛ مزیت‌های مهم دیگر استفاده از تجهیزات و روش‌های آویز کارت شناسایی را برای شما بگوییم تا به آشنایی کامل با آن‌ها برسید.

افزایش امنیت کنفرانس و همایش‌های خبری

امنیت کنفرانس‌ها و همایش‌ها بسیار مهم است؛ زیرا به طور معمول اشخاص رده بالای حکومتی در آن‌ها حضور دارند که احتمال اقدام برای آسیب‌زدن به آن‌ها بسیار بالا است؛ یکی از چیزهایی که می‌تواند مقداری از این امنیت را فراهم کند؛ استفاده از تجهیزات و روش‌های آویز کارت شناسایی است؛ چون که کمک می‌کند تا افراد حراست بتوانند خبرنگاران را راحت‌تر بشناسند و از حضور افراد بدون کارت شناسایی جلوگیری کنند.

بهبود سرعت انجام کارهای مشتریان در شرکت یا سازمان مربوطه

هنگامی که کارمندان یک سازمان از تجهیزات و روش‌های آویز کارت شناسایی استفاده می‌کنند؛ مشتریان می‌توانند راحت‌‌تر آن‌ها را پیدا کنند؛ این موضوع افزایش سرعت انجام کارهای آن‌ها را به همراه دارد که باعث افزایش رضایتشان از مجموعه موردنظر و مراجعه دوباره آن‌ها به این مکان می‌شود.

جلوگیری از عبور افراد غیرمرتبط به بخش‌های حساس سازمان‌ها

سازمان‌ها، بخش‌های حساس و امنیتی دارند که هرکسی نباید وارد آن شود؛ تجهیزات و روش‌های آویز کارت شناسایی کمک می‌کنند تا مأموران این بخش‌ها بتوانند افراد غیرمرتبط را سریع‌تر و آسان‌تر شناسایی کنند و از حضورشان در این بخش‌ها جلوگیری کنند.

انواع روش‌های آویز کارت شناسایی

برای آویز کارت شناسایی روش‌های زیادی وجود دارد که استفاده از آن‌ها بستگی به نوع موقعیت موردنظر دارد؛ در این قسمت قصد داریم سه مورد پرکاربردترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا به طور کامل با آن‌ها آشنا شوید و ابهامی در موردشان نداشته باشید.

آویز کارت شناسایی بااستفاه از بندهای گردن‌آویز

اولین روش برای آویز کارت شناسایی استفاده از بندهای گردن‌آویز است؛ این بندها قابلیت اتصال به جاکارتی‌های مختلف را به راحتی دارد و از این بابت نیز شما را بامحدودیتی روبه‌رو نمی‌کند؛ همچنین سازمان و برندهای مختلف می‌توانند بندهای گردن‌آویز مخصوص خودشان را سفارش دهند تا بتوانند برندسازی خودشان را نیز بااستفاده از این تجهیزات ارزان‌قیمت انجام دهند.

آویز کارت شناسایی بااستفاده از گیره‌های کارت

گیره‌ها نوعی دیگر از روش آویز کارت شناسایی هستند که در هنگام استفاده از آن‌ها نیاز به به کارگیری تجهیز دیگری نیست؛ البته برخی مدل‌های آن‌ها موارد استثنا به شمار می‌رود. این گیره‌ها در هنگام قرارگیری برروی لباس فرم خوبی دارند و باعث چروک‌شدن یا ازبین رفتن اتوی آن نمی‌شوند که نکته بسیار مهمی به شمار می‌آید.

انواع تجهیزات آویز کارت شناسایی

در قسمت قبل دو روش پرکاربرد آویز کارت شناسایی را به شما معرفی کردیم و در موردشان توضیحات مختصر و مفیدی را به شما دادیم تا باآن‌ها آشنا شوید؛ اما در این قسمت قصد داریم؛ انواع انواع تجهیزات آویز کارت شناسایی را برای شما بیان کنیم و در موردشان کمی توضیحات بدهیم.

بند گردن‌آویز جاسوییچی

این بند در انتهای خودش گیره‌ای فلزی دارد که شباهت اندکی به سوییچ دارد و به همین دلیل نام آن را بند گردن‌آویز جاسوییچی گذاشته‌اند؛ از این بند می‌توان برای انواع کارت‌های افقی و عمودی شناسایی استفاده کرد و از این جهت شما را بامحدودیتی روبه‌رو نمی‌کنند؛ همچنین این محصول قابلیت سفارشی‌سازی دارد و دارای رنگ‌بندی متنوعی است.

Jasuichi pendant necklace

بند گردن‌آویز سوسماری

اگر به دنبال بند گردن‌آویز با رنگ‌بندی متنوع هستید که بتوانید از آن برای کارت‌های شناسایی افقی و عمودی استفاده کنید؛ باید بند گردن‌آویز سوسماری را تهیه کنید. عرض این محصول 40 سانتی‌متر و طول آن 1 سانتی‌متر است. مجموعه‌هایی که نیاز به تهیه طرح سفارشی بند خودشان را نیز دارند؛ می‌توانند از این مورد استفاده کنند و محدودیت نداشته باشند.

گیره آهن‌ربایی کارت

همانطور که از نام این محصول پیدا است؛ دارای خاصیت آهن‌ربایی است و برای اتصال نیاز به هیچ تجهیز دیگری ندارد؛ این گیره به خوبی برروی لباس قرار می‌گیرد و فرم آن را تغییر نمی‌دهد که این موضوع برای اشخاصی که به مرتب‌بودن خودشان اهمیت می‌دهند؛ مزیت مهمی به شمار می‌‌آید.

گیره سوسماری کارت

هنگام استفاده از این نوع گیره برخلاف دیگر محصولات نیازمند استفاده از جاکارتی هستید؛ در انتهای این گیره دو دکمه برروی بندی قرار گرفته است؛ این دکمه برای اتصال گیره به جاکارتی هستند؛ گیره‌های سوسماری انتهای این محصول ضدزنگ است و به راحتی دچار آسیب یا تغییر ماهیت و رنگ نمی‌شود؛ این موضوع سبب می‌شود تا ماندگاری بالایی داشته باشند.

جاکارتی شفاف شیشه‌ای

جنس شفاف این نوع از جاکارتی‌های سبب می‌شود تا کارت موجود در آن‌ها به راحتی قابل شناسایی باشد و از این منظر افراد با مشکلی مواجه نشوند؛ جنس جاکارتی شفاف شیشه‌ای نشکن است که باعث می‌شود تا به راحتی دچار آسیب نشود؛ از کارت به خوبی محافظت کند و تا مدت زیادی شما را از خرید یک محصول مشابه دیگر بی‌نیاز کند که مطلوب هر مدیری به حساب می‌آید؛ از این جاکارتی می‌توانید برای نگهداری کارت‌های افقی و عمودی استاندارد استفاده کنید و از این بابت نیز محدودیتی برای شما وجود ندارد.

جاکارتی کشویی متحرک

جاکارتی کشویی متحرک به راحتی برروی لباس جابه‌جا می‌شود و مقاومت خوبی در برابر ضربه‌های احتمالی دارد؛ در پشت این جاکارتی یک گیره وجود دارد که کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی آن را برروی لباس خودتان بچسبانید؛ این موضوع سبب می‌شود تا در هنگام استفاده از این نوع محصول، نیازی به تهیه تجهیز دیگری مانند بند گردن‌آویز نداشته باشید و بتوانید در هزینه‌های مالی مجموعه موردنظر صرفه‌جویی را به انجام برسانید؛ البته اگر کسی دوست داشت؛ می‌تواند آن را بااستفاده از بند گردن‌آویز نیز  استفاده کند و از این نظر نیز محدودیت خاصی وجود ندارد. جنس جاکارتی نیز از پی‌وی‌سی است که به راحتی قابل بازیافت و استفاده دوباره است.

جاکارتی شفاف نشکن

شفافیت بالای این جاکارتی‌ها و انعطاف آن‌های مهم‌ترین ویژگی جاکارتی شفاف نشکن به شمار می‌آید؛ این محصول را نیز می‌توان بااستفاد از گیره برروی لباس آویزان کرد و از این منظر مشکل یا محدودیت خاصی وجود ندارد.

 تجهیزات و روش‌های آویز کارت شناسایی را بشناسید

تجهیزات و روش‌های آویز کارت شناسایی موارد کوچکی هستند که می‌توانند از بروز مشکلات بزرگی جلوگیری کنند؛ به عنوان مثال استفاده از این تجهیزات کمک می‌کند تا مشکلاتی نظیر احتمال گم‌شدن کارت، استفاده‌های نامطلوب از آن، ورود افراد غیرمرتبط به بخش‌های مختلف و امنیت کنفرانس‌ها و همایش‌ها از بین رود و نیازی به وجود از بابت آن‌ها وجود نداشته باشد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم؛ از آن‌ها استفاده کنید و از مزیت‌های آن‌ها غافل نشوید.

شما می‌توانید برای تهیه تجهیزا آویز کارت شناسایی به سایت فرزان کارت آسیا مراجعه کنید و در صورت وجود سوال یا ابهام می‌توانید آن را بااستفاده از شماره تلفن‌های موجود در سایت با ما مطرح کنید تا کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهند.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست