مقالات آموزشی

معرفی پرینتر فارگو و انواع مختلف آن

فارگو یکی از برندهایی است که در زمینه چاپ کارت پی وی سی کار می‌کند. پرینتر های فارگو از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و موارد مربوط به کارت‌ها را…
پرینتر فارگو
زمان مطالعه : 6 دقیقه

فارگو یکی از برندهایی است که در زمینه چاپ کارت پی وی سی کار می‌کند. پرینتر های فارگو از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و موارد مربوط به کارت‌ها را با کیفیت بالا بر روی کارت پی وی سی چاپ می‌کنند و از از این نظر خیال شما را به طور کامل راحت می‌کند. شما می‌توانید بر روی این چاپگر های پی وی سی انواع مختلف ریبون ها را به کار ببرید و برای تمیز کردن آن‌ها از انواع مختلف کیت‌های تمیز کننده مانند کیت تمیز کننده الکلی و چسبی استفاده کنید و در این زمینه هیچگونه محدودیت خاصی نداشته باشید.

در این مقاله قصد داریم، ویژگی‌های پرینتر فارگو را به شما معرفی کنیم، کاربردهای آن را بیان کنیم و به شما بگوییم که چه انواع مختلفی دارد تا بتوانید به طور کامل با آن‌ها آشنا شوید، سوالات و ابهاماتتان در این زمینه به طور کامل رفع شود و بتوانید به راحتی و بدون دغدغه پرینتر فارگو کارت پی وی سی خودتان را انتخاب و استفاده کنید. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا از تمامی این موارد آگاه شوید و در این زمینه ابهام خاصی برای شما باقی نماند.

ویژگی‌های پرینتری فارگو چیست؟

در قسمت قبل در مورد پرینتری فارگو به طور مختصر توضیحی دادیم. اما در این قسمت قصد داریم، ویژگی‌های این پرینتر را به طور کامل برای شما بیان کنیم تا آگاهی کاملی نسبت به آن‌ها داشته باشید.

  • ابعاد بسیار کوچک و مناسب
    ابعاد پرینتر فارگو بسیار کوچک و مناسب است و این امر به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی در دفتر کار یا بر روی میزهای کوچک در مکان‌های دیگر استفاده نمایید و در این زمینه با محدودیت خاصی رو‌به‌رو نشوید.
  • استفاده راحت و بدون دردسر
    نحوه جایگذاری کارت‌های خام پی وی سی در چاپگر فارگو بسیار راحت و ساده است و همین موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی و بدون دردسر از این پرینتر کارت پی وی سی استفاده کنید و در این زمینه مشکل خاصی نداشته باشید.
  • کیفیت مطلوب چاپ
    همانطور که در قسمت اول ذکر کردیم، پرینترهای فارگو از کیفیت بسیار مطلوب چاپ برخوردار هستند و همین موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید از ماندگاری دوام موارد چاپ شده بر روی کارت خودتان اطمینان کامل حاصل نمایید و در این زمینه دغدغه و نگرانی نداشته باشید.
  • وضوح بسیار بالای رنگ‌ها
    ریبون‌هایی که در این پرینتر استفاده می‌شود و همین موضوع سبب می‌شود که کارت های پی وی سی شما دارای وضوح تصویر بسیار بالایی باشند و تا مدت بسیار زیادی بر روی کارت شما بمانند و پاک نشوند.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
    قیمت پرینتر های فارگو بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و همین مورد باعث می‌شود تا شما بتوانید با خرید چاپگر فارگو با یک تیر دو نشان بزنید و هم یک پرینتر خوب بخرید و هم بتوانید در هزینه‌های اقتصادی خودتان صرفه‌جویی نمایید و یک چاپگر با قیمت مقرون به صرفه را خریداری نمایید.
  • دوام و ماندگاری تجهیزات
    تجهیزات این نوع از پرینتر فارگو دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی می‌باشند و همین موضوع باعث می‌شود تا مدت بسیار زیادی شما نیاز به تعویض یا یک پرینتر جایگزین نباشید و بتوانید با این چاپگر کار خودتان را راه بیندازید.
  • دارای قابلیت ارتقاء
    شما به راحتی می‌توانید انواع مختلف پرینتر فارگو را با استفاده از ماژول‌های مختلف ارتقاء دهید و به حد مطلوب خودتان برسانید که بسیار مطلوب و قابل اهمیت است و می‌تواند در هر زمانی نیازهای شما را به سرعت رفع نماید.
  • تطابق کامل با انواع مختلف ریدرها
    کارت های پی وی سی چاپ شده با استفاده از پرینتر فارگو قابلیت تطابق با انواع مختلف ریدرهای کارت پی وی سی را دارد و شما می‌توانید از خوانش کارت خودتان توسط آن‌ها اطمینان کامل داشته باشید.

کاربردهای پرینتر فارگو چیست؟

در قسمت قبل در مورد ویژگی‌های این پرینتر به صورت کامل صحبت کردیم و آن‌ها را برای شما بیان نمودیم. اما در این قسمت قصد داریم، در مورد کاربردهای پرینتر فارگو صحبت کنیم و آن‌ها را برای شما به طور مختصر شرح دهیم تا به آگاهی کامل در مورد این موارد برسید.

  • چاپ کارت شناسایی و حضور و غیاب در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف
    شما می‌توانید در اداره‌های دولتی مختلف و با بهره‌گیری از پرینتر فارگو انواع مختلف کارت‌های شناسایی و حضور و غیاب مورد نیاز در شرکت‌ و سازمان دولتی خودتان را به راحتی چاپ کنید و از آن استفاده نمایید.
  • چاپ کارت بانکی
    پرینتر فارگو در بانک‌ها کاربرد بسیاری دارد و بانک‌های مختلف می‌توانند از این نوع چاپگر برای چاپ کارت بانکی خودشان به راحتی استفاده نمایند و مشکلی در این زمینه نداشته باشند.
  • چاپ شناسایی باشگاه‌های ورزشی
    به طور معمول باشگاه‌های ورزشی دارای کارت شناسایی هستند که از طریق آن می‌توانند افراد عضو باشگاه را به راحتی شناسایی کنند. باشگاه‌های می‌توانند از پرینتر Fargo برای چاپ کارت شناسایی باشگاه ورزشی خودشان استفاده کنند و در این زمینه محدودیتی خاصی نداشته باشند.
  • چاپ کارت دانشجویی و دانش آموزی
    دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و مدارس مختلف می‌توانند با کمک گرفتن از چاپگر Fargo کار چاپ کارت دانشجویی و دانش آموزی را انجام دهند و آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به دانشجویان و دانش‌آموزان خودشان تحویل دهند.

انواع مختلف پرینترهای فارگو

پرینتر های Fargo را به شما معرفی کردیم، ویژگی‌های آن‌ها را بیان نمودیم و گفتیم که مهم‌ترین کاربردهای این پرینتر ها در چه مواردی است تا با این چاپگر به طور کامل آشنا شوید. اما در ادامه قصد داریم، در مورد انواع مختلف پرینتر های فارگو صحبت کنیم و برخی از مهم‌ترین موارد آن‌ها را به شما معرفی کنیم و شرح کوتاهی در موردشان بدهیم. پس با ما همراه باشید تا با این چاپگرها آشنا شوید.

پرینتر کارت پی وی سی Fargo hdp 6600

پرینتر چاپ کارت پی وی سی fargo hdp 6600 از فناوری ION یا گرمایش سریع بهره می‌برد که کمک می‌کند تا پرینتر شما به سرعت آماده کار گردد و تأخیر در کار نداشته باشد. همچنین این تکنولوژی به شما امکان می‌دهد تا بتوانید با سرعت بالاتری کارت‌های مختلف چاپ کنید، ظرفیت چاپ کارت این پرینتر دویست و سی عدد در ساعت می‌باشد که عدد بسیار مناسبی می‌باشد.

این پرینتر فارگو دارای دماسنج می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی دمای درون دستگاه چاپگر خودتان را کنترل کنید و از بالاتر رفتن ناگهانی آن و آسیب دیدن پرینتر فارگو خودتان جلوگیری به عمل بیاورید. این مورد همچنین باعث افزایش ماندگاری و دوام دستگاه شما می‌شود که صرفه‌جویی اقتصادی بسیاری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این پرینتر بیشتر در سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی برای چاپ کارت پرسنلی و شناسایی استفاده می‌گردد و در این موارد بسیار پر کاربرد و استفاده است. البته باید توجه کرد که این پرینتر در موارد دیگر نیز به خوبی قابل استفاده و کاربرد است.

پرینتر کارت پی وی سی Fargo c50

پرینتر کارت پی وی سی fargo c50 یک پرینتر حرارتی است که با استفاده از حرارت فرآیند چاپ کارت‌های مختلف پی وی سی را به راحتی و با دقت بسیار بالایی انجام می‌دهد. ابعاد این پرینتر Fargo بسیار کوچک و مناسب است و شما می‌توانید به راحتی از آن بر روی انواع مختلف میزها و در مکان‌های مختلف استفاده کنید و در این زمینه محدودیتی نداشته باشید.

این پرینتر با بهره‌گیری از تکنولوژی چاپ مستقیم، کارت‌های پی وی سی را چاپ می‌کند و در اختیار شما می‌گذارد. در فناوری چاپ مستقیم، هد دستگاه به طور مستقیم با سطح کارت پی وی سی در ارتباط است و از طریق رنگ‌ها و موارد چاپی دیگر را بر روی کارت خام PVC حک می‌کند. همچنین استفاده از این روش چاپ باعث می‌شود که نیازی به استفاده از فیلم چاپ نداشته باشید. این مورد کمک می‌کند تا هزینه‌های شما تا حد بسیار قابل توجهی کاهش داشته باشد.

این پرینتر فارگو از طیف مختلف رنگی برای چاپ پشتیبانی می‌کند که کمک می‌کند تا شما بتوانید انواع مختلف رنگ‌ها را بدون دغدغه بر روی کارت خودتان چاپ کنید. این پرینتر از 16.7 میلیون رنگ مختلف پشتیبانی می‌کند که عدد بسیار قابل توجهی است.

از پرینتر فارگو برای چاپ کارت خودتان استفاده نمایید

پرینتر فارگو دارای ویژگی‌ها و کاربردهای فراوانی است که باعث می‌شود تا این کارت برای استفاده در سازمان‌ها، شرکت‌ها، باشگاه و بسیاری موارد مفید باشد و بتواند به طور کامل نیازهای مدیران و اعضای این مکان‌ها رفع نماید. استفاده از این نوع پرینتر، از نظر اقتصادی نیز بسیار باصرفه است و به شما در جهت کاهش هزینه‌های اقتصادی کمک شایانی می‌نماید.

در این مقاله سعی کردیم، مهم‌ترین ویژگی‌ها و کاربردهای پرینتر های Fargo را برای شما بیان کنیم و در انتها نیز به معرفی دو مورد این پرینتر‌ها پرداختیم تا به طور کامل با این نوع چاپگر آشنا شوید و بتوانید پرینتر مورد نیاز خودتان را به راحتی انتخاب نمایید. در قسمت نظرات به ما بگویید که از چه نوع پرینتر فارگویی استفاده می‌کنید؟

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست