مقالات آموزشی

معرفی پرینتر هایتی Cs200

در بازار مصرفی پرینترهای مختلفی از برندهای متفاوت وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها برای چاپ انواع مختلف کارت پی‌وی‌سی استفاده کنید و مشکلی نداشته باشید. پرینتر هایتی cs200…
زمان مطالعه : 4 دقیقه

در بازار مصرفی پرینترهای مختلفی از برندهای متفاوت وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها برای چاپ انواع مختلف کارت پی‌وی‌سی استفاده کنید و مشکلی نداشته باشید. پرینتر هایتی cs200 نیز یکی از انواع این پرینترها است که ویژگی‌ها و مزیت‌های خاص خودش را دارد.

در ادامه به معرفی کامل این پرینتر از طراحی تا نوع ماژول‌های استفاده شده در آن می‌پردازیم تا به طور دقیق و کامل بتوانید این مدل را بشناسید و در مورد تهیه‌کردن یا نکردنش تصمیم لازم را بگیرید که بسیار مهم و قابل‌توجه است.

ویژگی‌های پرینتر هایتی Cs200

ویژگی‌های پرینتر هایتی Cs200 بسیار است که در این مقاله قصد داریم؛ به معرفی مختصر و مفید آن‌ها بپردازیم تا آگاهیتان در این زمینه افزایش یابد.

طراحی ماژولار

اولین ویژگی این پرینتر کارت پی‌وی‌سی، طراحی ماژولار آن است؛ این نوع از طراحی به مشتری امکان می‌دهد تا بتواند تنها در صورت امکان یکسری از موارد را به پرینتر خودش اضافه کند و در صورت عدم نیاز، برای آن‌ها هزینه‌ای پرداخت نکند؛ تعداد ماژول‌های این دستگاه زیاد است که در قسمت‌های مهم‌ترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم و شرح مختصری در موردشان می‌دهیم.

دیگر مورد مهم در طراحی این پرینتر، سبک و کم حجم‌بودن آن است که باعث راحتی در هنگام جابه‌جایی می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا بتوانید آن را به همراه خودتان به مکان‌های مختلف برای پرینتر کارت ببرید.

بازدهی بالا

این پرینتر برند هایتی قادر است که چاپ مشکی در 4.5 ثانیه و چاپ YMCKO در 21 ثانیه به انجام برساند که نشان‌دهنده سرعت بسیار بالای آن است. همچنین شما می‌توانید تعداد زیادی کارت را در یک زمان، بااستفاده از پرینتر چاپ کنید؛ زیرا دارای ظرفیت ورودی بسیار بالایی است.

در پرینتر هایتی Cs200 چه ماژول‌هایی به کار رفته است؟

در قسمت قبل، به توضیح و شرح دو مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این پرینترها پرداختیم و آن‌ها را به طور دقیق و کامل برای شما توضیح دادیم؛ در همان قسمت اشاره‌ای به ماژولار بودن این چاپگر کردیم که در این بخش می‌خواهیم، برخی از مهم‌ترین ماژول‌ها را معرفی کنیم و شرح دقیق و کاملی در مورد آن‌ها بدهیم.

ماژول کارت‌خوان غیر‌تماسی پرینتر Hiti cs200

این ماژول به درد کسانی می‌خورد که قصد چاپ کارت‌های غیرتماسی را دارند؛ این کارت‌ها در بسیاری از جاها مانند اتوبوسرانی و دانشگاه‌ها استفاده می‌شود و کاربرد بسیار در این مراکز دارد؛ بنابراین اگر قصد چنین کارت‌هایی را دارید؛ می‌توانید این ماژول را تهیه کنید و به دستگاه پرینتر خودتان متصل کنید تا در این جهت هیچگونه محدودیتی نداشته باشید.

ماژول کارت‌خوان تماسی (Smart card) پرینتر HITI مدل cs200e

کارت‌های هوشمند، قابلیت ذخیره اطلاعات را دارند و برای چاپ انواع مختلف کارت‌ها از جمله کارت‌های بانکی مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ به طور مثال بااستفاده از کارت هوشمند یا Smart card قابلیت انتقال پول، دریافت صورت‌حساب و بسیاری کارهای دیگر را دارید که امکانش بااستفاده از دیگر انواع موجود نیست؛ اما برای چاپ و آماده‌سازی این نوع از کارت‌ها نیاز است که از ماژول‌ کارت‌خوان تماسی  Smart card برروی پرینتر خودتان استفاده کنید، خوشبختانه پرینتر هایتی  Cs200 این امکان را دارد و اجازه استفاده از این قابلیت را به شما می‌دهد.

ماژول کارت‌خوان تماسی (مگنت) پرینتر هایتی cs200

اگر نیاز به چاپ کارت‌های مگنت دارید؛ می‌توانید بااضافه‌کردن ماژول آن به پرینتر هایتی cs200 این کار را به راحتی انجام دهید، در این جهت محدودیت یا مشکل خاصی نداشته باشید و به هدف نهایی خودتان به طور کامل برسید که مطلوب هرکسی است.

ماژول شبکه پرینتر Hiti cs200e

شبکه Ethernet، به شما امکان می‌دهد تا بتوانید در محدوده مشخصی تعداد پرینتر را به یکدیگر وصل کنید و بااستفاده از آن‌ها و به صورت همزمان یکسری از کارها را به انجام برسانید؛ اما برای اتصال به این شبکه باید از ماژول شبکه استفاده کنید که پرینترهای خریداری‌شده توسط شما باید دارای آن باشند. پرینتر هایتی Cs200 از این ماژول پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده از آن را به شما می‌دهد.

ماژول شبکه پرینتر Hiti cs200e

ماژول دوروزن

در بسیاری از موارد نیاز است تا کارت‌ها به صورت دورو چاپ شوند؛ برای انجام این کار باید ماژول دورزن این پرینتر را تهیه کنید و آن را به این مدل اضافه کنید تا بتوانید این کار را به راحتی انجام دهید.

مزیت‌های تکنولوژی چاپ مستقیم پرینتر هایتی Cs200 چیست؟

تکنولوژی به کاررفته در این کارت از نوع مستقیم است که یکسری مزیت‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ در ادامه این مزیت‌ها را به صورت مختصر و مفید بیان می‌کنیم تا به آشنایی کامل در این زمینه برسید و سوالی برایتان باقی نماند؛ پس با ما تا انتها همراه باشید.

صرفه جویی در هزینه

اولین مزیت استفاده از تکنولوژی چاپ صرفه‌جویی در هزینه است؛ زیرا دیگر نیازی به استفاده از فیلم نخواهید داشت و می‌توانید تعداد زیادی کارت را در یک مدت زمان بسیار کم چاپ کنید؛ این موضوع برای مراکزی که تعداد چاپ کارت آن‌ها بالا است؛ بسیار مهم و حیاتی به شمار می‌آید؛ زیرا می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا در این قسمت صرفه‌جویی کنند و مبلغ‌های صرفه‌جویی‌شده را در جاهای دیگر مورداستفاده قرار دهند.

کاربری راحتر

کاربری پرینترهای با تکنولوژی چاپ مستقیم، نسبت به غیرمستقیم را حت‌تر است و اکثر افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

کاهش زمان چاپ کارت

ورودی پرینترهای چاپ مستقیم بسیار بالا است و همچنین این چاپگر می‌توانند کار چاپ تعداد زیادی کارت را در مدت زمان بسیار کم به انجام برسانند؛ این موضوع باعث می‌شود تا زمان چاپ کارت کاهش یابد و شما بتوانید علاوه بر هزینه در زمان نیز صرفه‌جویی قابل‌توجهی داشته باشید.

مواد مصرفی پرینتر هایتی Cs200 چیست؟

برای چاپ بااستفاده از پرینتر هایتی CS200 نیاز به استفاده از چیزهایی زیادی ندارید که همین موضوع یکی از نقاط متمایز آن با دیگر پرینترها به شمار می‌آید؛ اما در ادامه به معرفی دو چیزی که برای چاپ بااستفاده از این چاپگر نیاز دارید؛ خواهیم پرداخت.

ریبون هایتی cs200

ریبون‌ها برای فراهم‌کردن رنگ کارت در هنگام چاپ به کار می‌روند. تنوع ریبون‌های پرینتر هایتی cs200 بسیار بالا است و شما می‌توانید از نوع‌های مختلفی برای چاپ بااستفاده از این پرینتر استفاده کنید.

pack clean

pack clean برای تمیزکاری بعد از چاپ به کار می‌رود. پرینتر نیز مانند دستگاه‌های دیگر کثیف می‌شود و نیاز به تمیزکاری پیدا می‌کند که اگر این کار به درستی صورت نگیرد؛ امکان خرابی چاپگر در کوتاه مدت وجود دارد.

با پرینتر هایتی cs200 بیشتر آشنا شوید

پرینتر هایتی Cs200 از نوع چاپگر همراه با تکنولوژی مستقیم است که می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد زیادی کارت را برای شما چاپ کند؛ این پرینتر دوام، ماندگاری و بازدهی بسیار بالایی دارد و به شما کمک می‌کند تا هم در هزینه‌ها و هم در زمان خودتان صرفه‌جویی خوبی داشته باشید.

شما می‌توانید برای تهیه پرینتر cs200 می‌توانید به سایت فرزان کارت آسیا مراجعه کنید و در صورت وجود هرگونه سوالی آن را بااستفاده از شماره تلفن‌های موجود در سایت با ما مطرح کنید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست