مقالات آموزشی

کارت ویزیت پی وی سی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کارت ویزیت همچنان راهی آسان برای تأثیرگذاری سریع بر مشتریان بالقوه است. کارتها همچنان در هنگام ملاقات با مشتریان، شرکت در یک رویداد شبکه، ارائه در یک کنفرانس یا شرکت…
What is a PVC business card and what are its uses
زمان مطالعه : 6 دقیقه

کارت ویزیت همچنان راهی آسان برای تأثیرگذاری سریع بر مشتریان بالقوه است. کارتها همچنان در هنگام ملاقات با مشتریان، شرکت در یک رویداد شبکه، ارائه در یک کنفرانس یا شرکت در یک نمایشگاه تجاری مفید هستند.

کارت ویزیت روشی کارآمد برای ارائه اطلاعات تماس شماست.  تمام جزئیات ضروری مورد نیاز مشتری باید در کارت ویزیت شما پیدا شود.

در ادامه این مقاله در مورد کارت ویزیت و تمامی موارد مربوط به آن صحبت می‌کنیم، مزیت‌ها، کاربردها و نکاتی برای طراحی بهتر آن بیان می‌کنیم تا بتوانید کارت ویزیت بهتری آماده کنید و از آن جهت جذب مشتری‌های بیشتر استفاده کنید.

کارت پی وی سی ویزیت چیست؟

کارت پی وی سی یا ویزیت کارت، یک کارت کوچک است که اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به کسب و کار یا فرد را در خود جای داده است. این کارت‌ها به طور معمول اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، عنوان شغلی، شماره تلفن، آدرس ایمیل، وبسایت، آیدی شبکه‌های اجتماعی یا هر نوع اطلاعات تماس دیگری که مرتبط با فرد یا کسب و کار است، را در خود دارند.

هدف اصلی کارت پی وی سی  ویزیت یا ویزیت کارت، فراهم کردن یک راه سریع و آسان برای تبادل اطلاعات تماس و ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف، به خصوص در محیط کسب و کار است.

استفاده از کارت پی وی سی یا ویزیت کارت، به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و باعث می‌شود که تبادل اطلاعات و برقراری ارتباطات در محیط‌های مختلف آسان‌تر از قبل گردد که موضوع بسیار مهمی است.

چرا باید از کارت ویزیت پی وی سی استفاده کرد؟

در این قسمت به طور کامل دلیل‌های استفاده از کارت ویزیت پی وی سی را بیان می‌کنیم تا در این زمینه به آگاهی کاملی برسید.

Why should you use PVC business cards

امکان چاپ انواع طرح‌ها روی آن وجود دارد

طراحی اولین چیزی است که بیشتر مردم قبل از هر چیز دیگری به آن توجه می کنند. همه می خواهند چیزی جذاب برای کسب و کار خود داشته باشند تا مشتریان بیشتری به طرف آن‌ها بیاید و فروششان به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. این موضوع بسیار مهم و باید به آن توجه ویژه‌ای کنید.

کارت‌های ویزیت پی وی سی در طرح‌های مختلف وجود دارند و از جذابیت بالایی برخوردار هستند. از آنجایی که کارت‌های ویزیت پی وی سی را می‌توان با استفاده از رنگ‌های مختلف چاپ کرد، امکان سفارشی‌سازی آن به راحتی وجود دارد و این کار  بسیار است. به عنوان مثال، می توانید لوگوی شرکت خود را با چند نوشته زیبا روی کارت حک کنید که شرح مختصری از آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد را نشان می‌دهد.

چاپ رنگ‌ها روی کارت‌های پی وی سی به طور معمول روی کارت‌های پی وی سی خوب از آب در می‌آید، امام از جانب احتیاط مطمئن شوید که کارت ویزیت پی وی سی شما منحصر به فرد و جذاب است.

کاربردهای مختلف دارد

کارت‌های پی وی سی برای هدف‌ها مختلف طراحی می‌شوند. از آنجایی که آن‌ها بادوام هستند و می‌توانند بر‌اساس نیازها و ایده‌های مختلف تجاری سفارشی شوند، می توانند در موارد مختلف به کار روند. کارت‌های پلاستیکی به راحتی با دستگاه‌ها تعامل دارند و به همین دلیل بهترین کارت‌های دسترسی را تشکیل می‌دهند. در حالی که پیرامون دیگر جنس‌های کارت نمی‌توان چنین صحبتی کرد. علاوه بر این، کارت‌های پی‌وی‌سی برای استفاده و نگهداری آسان هستند. اکثر آن‌ها در برابر آب مقاوم هستند و به سختی شکسته می‌شوند و بنابراین برای تمام زمان‌ها و مکان‌ها مناسب هستند.

دوستدار محیط زیست است

بیشتر کارت های پلاستیکی به گونه ای ساخته می شوند که می توان آنها را بازیافت کرد. به این ترتیب، ما نیازی به نگرانی در مورد تخریب محیط زیست نداریم. برخی از کارت های پی وی سی نیز می توانند پس از تماس با خاک پس مدتی تخریب شوند. اکثر کسب و کارها برای کاهش آلودگی به این کارت های پی وی سی بازیافتی سازگار با محیط زیست روی می‌آورند. اگر یک استارت‌آپ راه‌اندازی می‌کنید یا به‌دنبال رشد کسب‌وکارتان هستید، می‌توانید این کارت‌های ویزیت پی وی سی را برای بازاریابی کسب‌وکارتان تهیه کنید؛ زیرا این کارت‌ها هم موثر و هم سازگار با محیط زیست هستند.

انتظارات مشتریان را برآورده می‌کند

با فناوری جدید Near Field Communication (NFC)، مشتریان اکنون می توانند جزئیات شرکت را از کارت پی وی سی به گوشی یا هر دستگاه سازگار با  NFC  وارد کنند. NFC از طریق تراشه‌ای که در داخل کارت PVC قرار دارد، تمام جزئیات لازم را به یک دستگاه سازگار منتقل می‌کند. با این کار، مشتری می‌تواند تمام اطلاعات را به درستی ذخیره کند و نیاز به ارسال کارت‌های زیادی را کاهش می‌دهد تا اطلاعات شما به افراد زیادی برسد. کارت‌ها را می‌توان هر از گاهی با استفاده از یک برنامه کوچک تغییر داد، و این بدان معنا است که هر زمان که داده‌ها تغییر کند، مشتریان همیشه به‌روزرسانی می‌شوند. علاوه بر این، در صورت نیاز به ارسال اطلاعات جدید برای مشتری، می توانید به راحتی با استفاده از تراشه NFC این کار را انجام دهید.

آگاهی از برند را گسترش می‌دهد

استفاده از کارت ویزیت پی وی سی می‌تواند باعث افزایش آگاهی از برند شما شود. انواع ایده های طراحی کارت ویزیت را در آنجا پیدا خواهید کرد، اما کارت شما باید شامل برند شما باشد. این بدان معنا است که می‌خواهید رنگ‌ها، نوع تایپ و پایان کارت خود را با در نظر گرفتن نام تجاری انتخاب کنید.

گنجاندن لوگوی شرکت شما لازم است. باید به طور برجسته در یک طرف کارت ظاهر شود. همچنین بهتر است که شعار برند را نیز درج کنید. زیرا نه تنها مشخص می‌کند که کسب‌وکار شما واقعاً چه می‌کند، بلکه شما را از رقبایتان جدا می‌کند.

منجر به تبلیغات دهان به دهان می‌شود

هرگز نمی دانید آن کارت ویزیتی که تحویل می دهید چه زمانی منجر به ارجاع مشتری جدید می شود. کارت شما به مردم اجازه می‌دهد تا بدانند کسب‌وکار شما در چه زمینه‌ای است، تخصص شما ارائه چیست و همچنین می‌توانند با استفاده از آن شما را به دیگران نیز معرفی کنند.

طراحی کارت ویزیت در این مورد اهمیت خواهد داشت. هر چه کارت شما به یاد ماندنی تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که اطلاعات شما را به شخص دیگری منتقل کند. همانطور که جاناتان لانگ در Entrepreneur اشاره می‌کند، «اگر کارت ویزیت خلاقانه‌ای را تحویل دهید که تأثیر بسیار خوبی دارد، آن شخص احتمالاً آن را به افراد دیگر نشان می‌دهد و شما و برندتان را در مقابل مشتریان بالقوه قرار می‌دهد.»

اعتماد ایجاد می‌کند

یک کارت ویزیت با طراحی خوب و حرفه ای می تواند به برانگیختن اعتماد در هر محیطی کمک کند. همانطور که لانگ اشاره می‌کند: « مردم بیشتر تمایل دارند با شخصی که می تواند کارت ویزیت دارد، کار کنند تا با کسی که برای یافتن خودکار و چیزی برای نوشتن اطلاعات تماس خود تلاش می کند. او می نویسد، “نشان‌دادن اینکه همیشه آماده هستید، نشانگر عالی است که شما حرفه ای هستید.»

باعث بهبود کارمندان شما می‌شود

آیا به دنبال ددلیل دیگری برای انتخاب کارت ویزیت پی وی سی هستید؟

آن‌ها می‌توانند کارمندان شما را تقویت کنند. گرفتن کارت ویزیت با نام خود می تواند به فرد کمک کند تا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند. با توجه به نقش مهمی که این روزها به کارمندان دارد، هزینه یک کارت ویزیت پی وی سی ناچیز به شمار می‌آید.

کاربردهای کارت ویزیت پی وی سی چیست؟

کارت ویزیت پی‌وی‌سی را می‌توانید در موارد زیادی استفاده کنید. در ادامه به برخی از این کاربردهای اشاره می‌کنیم و توضیحات کاملی هم در موردشان می‌دهیم.

What are the uses of PVC business cards

کارت های دسترسی/عضویت

با چاپ عناصر برند خود بر روی این کارت ها و دادن کارت عضویت با کیفیت به اعضا، به اعتبار و انحصار باشگاه، محل برگزاری و سازمان خود بیافزایید.از آن‌ها برای رویدادهای منحصر به فرد یا به عنوان یک کارت دسترسی منحصر به فرد برای محل یا سازمان خود استفاده کنید.

گیفت کارت یا کارت هدیه

استفاده از کارت هدیه PVC  که به خوبی طراحی شده، باعث ایجاد حس خوب در مخاطب هدیه شما می‌گردد. همچنین می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان راهی برای هدایت آسان ارجاع‌های مشتریان فعلی استفاده کنید و شانس یافتن مشتری جدید را افزایش دهید، که منجر به خرید بسیار بیشتر خواهد شد.

کارت ویزیت

با چاپ کارت ویزیت خود بر روی پلاستیک PVC دوگانه ما، برند شخصی و یا شرکتی خود را تقویت کنید. این کار باعث می‌شود که کارت‌های ویزیت شما براق و دوام بیشتری داشته باشند.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی خودتان را به فرزان کارت بسپارید

چاپ کارت ویزیت پی‌وی‌سی می‌تواند باعث افزایش فروش شما شود و مشتریانتان را افزایش دهد؛ همچنین نرخ خرید بازگشتی شما را نیز افزایش می‌دهد؛ بنابراین استفاده از آن را به شما توصیه می‌کنیم.

برای چاپ کارت ویزیت پی‌وی‌سی باید به مرکزی مراجعه کنید که کیفیت چاپ بالایی داشته باشد و قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشد. فرزان کارت از این ویژگی‌ها برخوردار است. همچنین به شما امکان می‌دهد تا بتوانید طرح اختصاصی خودتان را نیز انتخاب کنید؛ به همین دلیل بهترین مکان برای چاپ کارت ویزیت پی‌وی‌سی فرزان کارت آسیا است.

منبع:

Plastic PVC Business Cards: The What, How And Why Of PVC Card Printing

THE BENEFITS OF USING PLASTIC CARDS

7 Reasons Why Business Cards Are Still Important

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست