مقالات آموزشی

کارت هدیه برای چه مواردی استفاده می شود؟ مزایای کارت های هدیه در سال 2024

کارت‌های هدیه از مدت‌ها پیش وجود داشته‌اند؛ اما در زمان حال دستخوش یک سری تکامل شده‌اند. این تغییرات در ظاهر، نام تجاری، فرم آن‌ها و حتی کاربردهای آن‌ها بوده است.…
What Are Gift Cards Used For? Benefits Of Gift Cards In 2024
زمان مطالعه : 3 دقیقه

کارت‌های هدیه از مدت‌ها پیش وجود داشته‌اند؛ اما در زمان حال دستخوش یک سری تکامل شده‌اند. این تغییرات در ظاهر، نام تجاری، فرم آن‌ها و حتی کاربردهای آن‌ها بوده است.

کارت‌های هدیه بسیار محبوب هستند و اکثر افراد قبلا حداقل یکی از آن‌ها به عنوان هدیه دریافت کرده‌اند. اما اکثر مردم معمولا نمی دانند با این کارت ها چه کاری می‌توانند انجام دهند؟

هنگام استفاده از کارت های هدیه، اولین و گاهی اوقات تنها چیزی که به ذهن می رسد استفاده از آن‌ها برای خرید محصول از فروشگاه است. اما این تنها راه استفاده از کارت هدیه نیست. در این مقاله توضیح خواهیم داد که از کارت هدیه برای چه کاربردهایی می‌توانید استفاده کنید.

کارت هدیه چیست؟

کارت هدیه یک کارت است که دارای مقداری پول است و به جای پول نقد برای پرداخت هزینه کالا و خدمات استفاده می‌شود. کارت های هدیه را می توان برای استفاده شخصی خریداری کرد، اما معمولاً هدیه داده می‌شوند.

2 مزیت کارت هدیه

1.     برای هدیه دادن مناسب هستند

همه ما در موقعیت‌هایی بوده‌ایم که احساس می‌کنیم گیر کرده‌ایم و نمی‌دانیم برای یک موقعیت خاص یا حتی تصادفی چه چیزی را به عنوان هدیه خریداری کنیم. اینجا است که کارت‌های هدیه به کار می‌آیند. آیا می دانستید که کارت‌های هدیه 68 درصد از هدایای تولد را تشکیل می‌دهند؟ کارت های هدیه تنها برای هدیه تولد نیستند و شما می‌توانید از آن‌ها برای جشن، سالگرد یا هر مناسبت خاصی استفاده کنید؛ زیرا کارت‌های هدیه هدایایی عالی برای تقدیم هستند.

2. می توان از آن برای کاهش هزینه های اضافی استفاده کرد

با کارت‌های هدیه، نمی توانید بیش از مبلغ کارت را خرج کنید. بنابراین، کارت هدیه به شما کمک می‌کند بودجه‌ای برای خرج کردن ایجاد کنید و بیش از حد خرج نکنید.

4 کاربرد کارت هدیه

1.     برای خرید کالا و خدمات

این برجسته‌ترین و محبوب‌ترین استفاده از کارت هدیه است. همان‌‍طور که قبلا ذکر شد، کارت‌های هدیه را می توان در فروشگاه های خرده فروشی، رستوران ها، پمپ بنزین ها، فروشگاه های آنلاین و تقریباً در هر جایی استفاده کرد. آن‌ها دقیقاً مانند کارت های بانکی و حتی پول نقد هستند.

2.     برای هدیه دادن

کارت‌های هدیه برای هدیه دادن عالی هستند. کارت‌ها به گیرنده کنترل کامل می‌دهند. گیرنده می تواند هر آنچه را که مایل است با مبلغ مشخصی در کارت از فروشگاه خریداری کند.

3.     برای تبلیغ یک کسب و کار

به طور معمول لوگوی کسب و کار روی کارت هدیه چاپ می‌شود، به طوری که اساساً به عنوان یک فضای تبلیغاتی عمل می‌کند تا سایر افراد لوگو را ببینند و از وجود کسب‌وکار شما مطلع شوند و در نتیجه آن را تبلیغ کنند. همچنین، از آنجایی که کارت های هدیه کوچک هستند، می‌توان آن‌ها را به راحتی در کیف پول  حمل کرد.

4.     برای ذخیره پول

برخی از کارت‌های هدیه تاریخ انقضا دارند، به این معنی که وجوه روی کارت باید قبل از آن استفاده شود. اگر نه، آنها از دست خواهند رفت. اما برخی از کارت ها منقضی نمی شوند. این کارت هایی که تاریخ انقضا ندارند، راهی عالی برای ذخیره پول برای استفاده در آینده هستند.

از کارت هدیه برای اهداف مختلف خودتان استفاده کنید

دورانی که همراه داشتن پول نقد برای خرید کالا اجباری بود، گذشته است، زیرا اکنون می‌توانید با استفاده از کارت هدیه از هر کجا این کار را انجام دهید. کارت‌های هدیه اکنون پرداخت‌ها را بسیار آسان‌تر کرده‌اند، و اگرچه عمدتاً برای خرید اقلام استفاده می‌شوند، اما کاربردها و مزایای دیگری دارند که به نفع مشاغل و کاربران است.

تعطیلات نوروز نزدیک است و اگر به این فکر کرده اید که به خانواده، دوستان و حتی عزیزانتان چه هدیه‌ای بدهید، کارت هدیه بهترین گزینه ممکن است. شما می‌توانید برای خرید کارت هدیه به فرزان کارت آسیا مراجعه کنید و این کار را با کم‌ترین قیمت ممکن انجام دهید.

منبع:

What Are Gift Cards Used For? Benefits Of Gift Cards In 2024

 

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست