مقالات آموزشی

بهترین پرینترهای کارت پی وی سی شناسایی 2024

اگر در حال خواندن این مطلب هستید و شما مسئول خرید پرینتر مناسب هستید، بدانید که این لیست فقط برای شما ایجاد شده است. تیم داخلی ما شامل کارشناسان پرینتر…
Best ID Card Printers of 2024 | Reviewed by Real People
زمان مطالعه : 9 دقیقه

اگر در حال خواندن این مطلب هستید و شما مسئول خرید پرینتر مناسب هستید، بدانید که این لیست فقط برای شما ایجاد شده است.

تیم داخلی ما شامل کارشناسان پرینتر کارت، این لیست  را با توجه به بهترین چاپگرهای کارت شناسایی موجود در سال 2024 و نیازهای موجود و ویژگی‌های موردنیاز تهیه کرده‌اند. برای انجام این کار، تک تک پرینترهای کارت‌ها، از جمله موارد موجود در این فهرست را از طریق یک برنامه آزمایشی دقیق که توسط تیم آموزش فنی پرینتر و فروش تهیه شده است، بررسی کرده‌ایم.

قبل از اینکه پرینتر برای خرید در دسترس باشد، تیم بررسی موارد زیر بررسی می‌کند:

  • راحتی در استفاده
  • کیفیت چاپ
  • هزینه تهیه آن
  • سرعت چاپ

اکنون که با نحوه تهیه این فهرست  آشنا شده‌اید، بیایید مستقیماً به آن بپردازیم و بهترین پرینترهای کارت شناسایی سال 2024 را معرفی و بررسی کنیم تا با آن‌ها به طور کامل آشنا شوید.

1.     پرینتر چاپ کارت شناسایی پی وی سی   Fargo hdp 6600

FARGO HDP6600 از HID Global برای سازمان‌هایی با هر اندازه‌ای که به چاپ روی کارت‌های استفاده‌شده  نیاز دارند، مناسب است.  به طور معمول شناسه‌ها یا کارت‌های با کیفیت بالا و ایمن و بادوام را با استفاده از این پرینتر چاپ می‌کنند. به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه، سازگار با محیط زیست و قابل اعتماد، HDP6600  قابلیت چاپ با وضوح بالا 600 dpi را برای کیفیت متن و تصویر برتر ارائه می‌دهد.

HDP6600 که برای پاسخگویی به نیازهای سازمان‌های آگاه به هزینه و کارایی طراحی شده است، کارت‌هایی را با سرعت‌های بی‌سابقه تولید می‌کند و از فناوری نوآورانه لمینیت بدون زباله HID Global استفاده می‌کند  و به کاهش هزینه‌های مواد لمینیت با حجم بالا تا 40 درصد کمک می‌کند.

HDP6600 همچنین دارای فناوری iON که به دستگاه اجازه می دهد در کمتر از 60 ثانیه به دمای عملیاتی بهینه برسد و فرآیندهای چاپ و لمینیت انتقال مجدد را انجام دهد. HDP6600  با کنترل دما هوشمند داخلی، دارای گواهی GreenCircle® است که مصرف انرژی را نسبت به سیستم های چاپ کارت و لمینیت به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این کارآیی انرژی بی‌نظیری را فراهم می‌کند و به معنی صرفه‌جویی قابل توجه در انرژی برای پروژه‌های بزرگتر است.

فقط HID FARGO HDP6600 همه موارد زیر را در یک راه حل ارائه می دهد:

  • امکان چاپ تا 230 کارت در ساعت (YMCK با انتقال)
  • فناوری iON برای آمادگی بی نظیر چاپگر و کنترل هوشمند دما
  • چاپ و انتقال مجدد همزمان
  • تاییدیه GreenCircle صرفه جویی در انرژی

HDP6600 که بر اساس شش نسل فناوری انتقال مجدد اثبات شده ساخته شده است، به خوبی می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. همچنین به راحتی می‌توانید این پرینتر را رمزگذاری کنید که باعث می‌شود تا امنیت تا حد قابل‌توجهی افزایش یابد.

ویژگی‌ها:

  • چاپ: تک یا دوتایی
  • روش چاپ: تصعید رنگ HDP® / انتقال حرارتی رزین
  • وضوح: 600 dpi
  • سرعت چاپ: حداکثر 230 کارت در ساعت (YMCK با انتقال) / 16 ثانیه در هر کارت
  • حافظه: 1 گیگابایت رم
  • اندازه کارت پذیرفته شده: CR-8

برای خرید این پرینتر می‌توانید به صفحه پرینتر چاپ کارت پی وی سی fargo hdp 6600 مراجعه کنید.

 

2.     پرینتر کارت شناسایی پی وی سی  EasyBadge 3.0 ID Badge Printer Bundle

EasyBadge 3.0 Bundle که در سال 2022 به بازار مصرفی عرضه شد و همچنان یکی از پرفروش‌ترین پرینترها است. این پرینتر یک محصول مقرون به صرفه برای هر کسب و کار یا سازمانی است که برای اولین بار می‌تواند چاپ شناسه عکس یا کارت های عضویت را به خوبی انجام دهد.

این پرینتر دارای قسمت بصری قوی است، استفاده از آن  آسان است، همراه این پرینتر یک طرفه بسته نرم‌افزاری کاملی قرار دارد، دارای نوار تمام رنگی است، 100 کارت پلاستیکی سفید خالی دارد و می‌توانید با استفاده از برنامه‌اش آن را از روی موبایل یا تبلت کنترل کنید که دردسرهای ثبت تصویر را از بین می برد. همچنین به راحتی می‌توانید با استفاده از موبایل یا تبلت دستگاه موردنظر را به روز‌رسانی کنید و از این جهت نیز محدودیتی وجود ندارد.

ویژگی‌ها:

  • همه چیز در یک جعبه ارائه شده است که باعث می‌شود تا حمل و نقلش راحت‌تر شود.
  • تولید و ساخت بریتانیا

3.   پرینتر کارت شناسایی Swiftpro K30 Retransfer ID Card Printer

Swiftpro K30 در بازار مصرفی پیشرو است و شما می‌توانید به راحتی توسط آن چاپ‌ روی کارت‌های یکبار استفاده شده را انجام دهید و از این نظر مشکلی وجود ندارد. سرعت چاپ این پرینتر 30 ثانیه است، قیمت آن 10 درصد از رقیب خودش ارزان‌تر است و کیفیت مناسبی دارد.  Swiftpro K30 دارای قابلیت پاک کردن نوار ثبت شده است که باعث می‌شود تا اطلاعات چاپی به طور کامل ایمن باشند و از IPsec (IPv6 / IPv4) برای محافظت از اطلاعات شخصی افراد استفاده می‌کند. این پرینتر کارت شناسایی پی وی سی برای مشاغل با اندازه متوسط تا بزرگ ایده آل است و می‌توانید به خوبی نیازهای آن‌ها را برطرف کند.

ویژگی‌ها:

  • 10 درصد ارزان تر از نزدیک ترین رقیب خود؛
  • به عنوان قابل اعتمادترین چاپگر انتقال مجدد در بازار در نظر گرفته می شود؛
  • ویژگی پاک کردن نوارهای ثبت شده؛
  • کارت‌های چاپ‌شده با آن دوام زیادی دارند؛
  • امکان چاپ مجدد روی تعداد زیادی کارت‌های یکبار استفاده‌شده؛

4.   پرینتر کارت شناسایی Magicard Pronto100

Magicard Pronto100  کوچک، سریع و کیفیت بسیار بالایی دارد و یکی از بهترین پرینترها کارت شناسایی در سال 2024 به شمار می‌آید.

این پرینتر کارت شناسایی یک طرفه  10 درصد سریعتر از پرینترهای هم رده خودش است و کیفیت بسیار بالایی دارد که باعث می‌شود تا خیال شما از این بابت به طور کامل راحت شود. به همراه خرید هر بسته از این پرینتر شما می‌توانید یک بسته نرم‌افزاری EasyBadge Lite را نیز دریافت کنید. همچنین این پرینتر به HoloKote سفارشی نیز مجهز است و شما می‌توانید از آن نیز استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا بتوانید از سه نوع طرح هولوگرافی مختلف استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید از بین سه طرح هولوگرافی منحصر به فرد که می تواند روی هر کارتی اعمال شود، یکی را انتخاب کنید. به این صورت خطر کپی‌کردن کارت شناسایی مجموعه شما به حداقل ممکن خودش می‌رسد.

ویژگی‌ها:

  • 10 درصد سریعتر از نزدیکترین رقیب خود؛
  • امکان چاپ متن‌های بسیار کوچک؛
  • بهترین کیفیت چاپ در میان هم‌رده‌ها؛

5.   پرینتر کارت شناسایی IDP Smart 21 Card Printer

IDP Smart 21 جدیدترین پرینتری است که این شرکت ساخته  است و همچنین یکی از مقرون به صرفه‌ترین پرینترهای به شمار می‌آید و با نرم افزار طراحی کارت شناسایی رایگان عرضه می‌شود. IDP Smart 21  به راحتی کارت های تک رنگ و تمام رنگی با کیفیت بالا را برای کسب و کار یا سازمان شما چاپ می‌کند. اگر سادگی برای شما مهم است، بهتر است که این پرینتر کارت شناسایی پی وی سی را انتخاب کنید. سرعت این پرینتر همچنین 45 درصد بالاتر از 45 هم رده‌های خودش به شمار می‌آید. IDP Smart 21  از امکانات امنیتی مانند به عنوان مثال، امکان افزودن ویژگی‌های امنیتی UV و SmartMark به سطح هر کارت، برخوردار است که باعث می‌شود تا شما بتوانید امنیت کارت خودتان را با استفاده از آن حفظ کنید.

IDP Smart 21 Card Printer

ویژگی‌ها:

  • پوشش گارانتی 5 ساله سازنده؛
  • سرعت چاپ هر کارت تمام رنگی 24 ثانیه است؛
  • این یکی از بهترین چاپگرهای کارت برای کسب و کار کوچک یا محل کار با بودجه خاص است.

6.     پرینتر کارت شناسایی IDP Smart 31 Card Printer

IDP Smart 31 یک پرینتر قابل اعتماد و کم تعمیر است که برای کسب و کارهای کوچکی که به شناسه اولیه نیاز دارند ایده‌آل است. ممکن است Smart 31 جدیدترین چاپگر موجود در بازار نباشد، اما به لطف ضمانت بی‌نظیر 5 ساله سازنده، عملکرد چاپ هوشمند و نرم‌افزار کارت شناسایی رایگان Easybadge، انتخابی عالی برای چاپ مستقیم  کارت حرفه‌ای است و می‌توانید به خوبی نیازهای موجود در این زمینه را برطرف سازد.

ویژگی‌ها:

  • امکان چاپ متن‌‌های بسیار کوچک
  • پوشش گارانتی 5 ساله سازنده؛
  • 15 درصد سریعتر از نزدیکترین رقیب خود

7.  پرینتر کارت پی وی سی  Magicard 300 Card Printer

Magicard 300 یک پرینتر کارت شناسایی مستقیم با کیفیت بالا است. این انتخاب محبوب یکی از پرفروش‌ترین  پرینترهای کارت شناسایی تا به امروز  دلیل ویژگی های پیشرفته، کیفیت چاپ چشمگیر و رابط کاربر‌پسند است. وقتی صحبت از امنیت به میان می آید، نام Magicard  می‌درخشد، زیرا داده‌های استفاده‌شد روی کارت‌ها را پس از چاپ به طور کامل از بین می‌برد که باعث می‌شود تا از نظر امنیتی مشکلی به وجود نیاید.

Magicard 300 Card Printer

واترمارک Magicard’s HoloKote®️ همچنین می‌تواند به کارت‌ها اضافه شود تا لایه‌ای از امنیت بصری رایگان به آن‌ها بدهد. این چاپگر دارای طیف وسیعی از گزینه های امنیتی مانند رمزگذاری نوار مغناطیسی و رمزگذاری Elatec TWN4 است. اگر به دنبال چاپگری سازگار با محیط زیست هستید، نیز باید به دنبال این پرینتر بیایید. به طور کلی، Magicard 300 یک چاپگر کارت شناسایی برتر در سراسر سال 2024 است و می‌تواند نیازهای شما در این جهت را برطرف کند. سهولت استفاده، طراحی بادوام و سرعت چاپ سریع، این چاپگر را برای طیف وسیعی از صنایع و کاربردها محبوب کرده است.

ویژگی‌ها:

  • کیفیت تصویر با وضوح بالا؛
  • ساخته‌شده در بریتانیا
  • 3 سال گارانتی سازنده
  • مناسب برای سازمان‌هایی که نیاز به کارت شناسایی با کیفیت بالا با قیمت مناسب دارند.

8.  پرینتر کارت شناسایی پی وی سی Magicard 600 Card Printer

Magicard 600 یکی از جدیدترین چاپگرهای مستقیم به کارت در بازار است که ترکیبی عالی از چاپ با وضوح بالا و سرعت چاپ چشمگیر را ارائه می‌دهد. مجیکارد 600 نسخه پیشرفته‌تر مجیکارد 300 است. به طور خلاصه، این پرینتر سریع‌تر، ایمن‌تر و برای چاپ حجم بالاتر کارت نسبت به مدل 300 مناسب‌تر است. چاپگر Magicard 600 به طور استاندارد دارای هولوکوت داخلی است، یک تصویر شفاف در پانل روکش شفاف چاپ می‌شود، و یک واترمارک ایمن ایجاد می‌کند که فقط در زیر نورهای UV قابل مشاهده است. در مجموع، این پرینتر همچنان در سال 2023 از دیگر پرینترها سرتر است و برای نیازهای خدمات چاپ کارت شناسایی با حجم متوسط تا بالا و افراد دوست‌دار محیط زیست یا کاربران فعلی Magicard که از Rio Pro یا Enduro استفاده می‌کنند، گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد.

ویژگی‌ها:

  • ویژگی امنیتی پیشرفته داخلی به صورت استاندارد؛
  • تنها چاپگر مستقیم که با 600dpi کار می‌کند؛
  • 3 سال ضمانت MagiCoverPlus؛

9.  پرینتر کارت شناسایی  Fargo HDP5000 Retransfer Card Printer

HDP مخفف High Definition Printing است و Fargo HDP5000 بهترین چاپگر برای کسب و کارهایی است که بدون پرداخت هزینه بیشتر و بالاتر به دنبال برتری در کیفیت کارت هستند. این پرینتر نیز مانند Magicard Ultima در بالا،  یک چاپگر انتقال مجدد است که برای ایجاد نشان‌های شناسه با کیفیت بالا، فوق‌العاده و ایمن و ماندگار انتخاب عالی به نظر می‌رسد.

Fargo HDP5000 Retransfer Card Printer

دلیل این موضوع این است که آن‌ها می توانند چاپ را روی سطوح ناهموار کارت شناسایی به انجام برسانند. امتیاز فوق‌العاده اطمینان و ضمانت چاپ مادام‌العمر Fargo خیال شما را راحت می‌کند و به لطف طراحی HDP5000، تغییر ریبون و نوار پرینتر یا تمیز‌کردن این پرینتر آسان است. فارگو HDP5000 امنیت بالایی دارد. همچنین  می‌توانید ماژول‌های رمزگذاری از جمله HID proximity، iCLASS و Indala را به  HDP5000 اضافه کنید و امنیت کارت‌های چاپ‌شده با استفاده از این پرینتر به طور قابل‌توجهی افزایش دهید. چاپ یک کارت تمام رنگی با استنفاده از این پرینتر 29 ثانیه طول می‌کشد که باعث می‌شود تا این پرینتر برای چاپ با حجم بالا و متوسط گزینه مناسبی به نظر برسد.

ویژگی‌ها:

  • فناوری چاپ با وضوح بالا (HDP) داخلی؛
  • چاپ تمام رنگی کارت در 29 ثانیه
  • چاپ کارت شناسایی عکس با کیفیت بالا؛

 

برای خرید این پرینتر می‌توانید به صفحه پرینتر کارت پی وی سی fargo hdp5000 مراجعه کنید.

 

10.   پرینتر کارت شناسایی پی وی سی  Evolis Primacy 2 Card Printer

Evolis Primacy 2 یک پرینتر کارت جدید است و یک انتخاب عالی برای سازمان‌هایی است که مایل به چاپ ایمن حجم زیادی از کارت‌های شناسایی هستند. این دستگاه مدل اصلی پرفروش و جدید Primacy است و نسخه بهبود‌یافته آن به شمار می‌رود. این پرینتر به شما امکان می‌دهد تا بتوانید چاپ با کیفیت بالا را انجام دهید. این پرینتر می‌تواند تا 600 نقطه در اینچ را به صورت تمام رنگی و حداکثر 1200 نقطه در اینچ را به صورت تک رنگ تولید کند.

علاوه بر این، این دستگاه دارای یکی از سریع‌ترین پرینترهای چاپ کارت شناسایی در بازار است، که آن را برای مکان‌های کاری بزرگ یا چاپ حجم بالایی از کارت شناسایی ایده‌آل می‌کند. این پرینتر همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که از دستگاه تلفن همراه یا لپ‌تاب خود برای چاپ کارت شناسایی استفاده کنند و انجام این کار را بسیار راحت و بدون دردسر می‌سازد.

ویژگی‌ها:

  • چندین گزینه چاپ کارت؛
  • چاپ 170 تا 280 کارت در ساعت (بسته به نوار مورد استفاده)؛
  • قابل استفاده با ریبون جدید دوتایی YMCKOO؛
  • چاپ با کارایی بالا در سازمان هایی که نیاز به تولید حجم بالایی از کارت دارند؛

پرینتر کارت شناسایی پی وی سی خودتان را از فرزان کارت آسیا تهیه کنید

چاپگرهای کارت شناسایی ذکر شده در بالا طیف گسترده ای از الزامات چاپ را پوشش می دهند و برای مطابقت با نیازهای فردی کسب و کار یا سازمان شما قابل اعتماد هستند قیمت پرینترهای مجموعه ما نسبت به دیگر رقیبان مقرون به صرفه‌تر و مناسب است و به همین دلیل شما می‌توانید محصول موردنیاز خودتان را از فرزان کارت آسیا با قیمت مناسبی تهیه کنید. همچنین تنوع محصولات فرزان بسیار بالا است و شما در این جهت نیز مشکل یا محدودیتی نخواهید داشت.

در صورت وجود سوال، ابهام پیرامون خرید پرینتر کارت شناسایی پی وی سی می‌توانید از شماره تلفن‌های موجود در سایت استفاده کنید تا آن‌ها را با کارشناسان ما مطرح کنید و پاسخ آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

منبع:

Best ID Card Printers of 2024 | Reviewed by Real People

HID FARGO® HDP6600 Card Printer & Encoder

 

 

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست